miercuri, 6 octombrie 2010

Lumea virtuala

"Un vierme traia in spatiu lui inchis, tihnit
si nu-i lipsea nimic.
Intr-o zi insa, crezand ca acest bine
in total i se revenine,
Dori sa cerceteze-o alta lume, mai prielnica
fara nici o piedica.
Isi sapa tunelul morti cu grabire, fara banuiala
ca-l apuca ameteala
Insa, n-apuca sa scoata capul prin fereastra nou zidita
Ca-l si-nhata-o pasarica."

Traiam si eu in lumea mea tihnita fara calculator si fara internet si daca m-ar fi intrebat cineva acum vreun an ce parere am despre lumea virtuala, i-asi fi raspuns ca  in tot raul este si ceva bun.
Ei, astazi lucrurile s-au schimbat si pot sa spun cu fermitate ca lumea virtuala este un mare fals pe care vrasmasul ni-l ofera pe tava. A creat o lume unde putem fi perversi, mincinosi, falsi, oameni cu mai multe personalitati, putem spune orice si oricui fara sa ne fie frica de atitudinea celuilalt, fara a ne insusi responsabilitatea afirmatiilor noaste ....Este locul unde devenim obraznici. Daca uitam ca avem un Dumnezeu (si va avea grija vrasmasul sa uitam) vom putea savarsi cu usurinta toate aceste si mult mai multe. Fara bunul simt si constientizarea ca UN OCHI este mereu de veghe cadem in extrema cealalta foarte usor.Vrasmasul stie ca lipsa de socializare ne va duce la izolare si-i va fi apoi foarte usor sa ne manilpuleze, de aceea ne-a creat aceasta lume imagimnara. Victimile lui sunt foarte multe, chiar si dintre copii Domnului.
De unde stiu? Pai pocmai i-am cazut si eu in plasa. Am acceptat propunerea lui de "a-mi face prieteni si cunostine" in aceasta lume moarta.
Acolo, in lumea virtuala nu aveti sute de “prieteni”, unii au mii de “prieteni” virtuali. In lumea in care traim e greu sa iti gasesti un priten adevarat, fetele si baietii nu arata chiar ca in poze, nu sunt toti fotomodele. In lumea reala  relatiile nu se termina cu un ”ingnore’ ci poate in spitale sau inchisori. Lumea reala e prea reala ca sa te ascunzi de ea, am ales sa devin mai reala si mai putin virtuala.
Stati putin asa, sa nu ma intelegeti gresit, nu toti au aceasi soarta! Eu am fost slaba, dar sunt persoane care au taria de a folosi aceasta lume moarta pentru a trezi la viata; acestia sunt prea putini din pacate.

Niciun comentariu: