sâmbătă, 9 octombrie 2010

Tacerea e plansul lui Dumnezeu fara lacrimi...

Bine este să aştepţi în tăcere ajutorul Domnului. Plangerile lui Ieremia 3:26 B
De fiecare data cand citesc acest verset ma bucur  ca exista, daca nu ar fi scris in Biblie poate astazi nu as fi stiut ce inseamna rabdarea si indelunga rabdare in asteptare.
ASTEAPTA este o porunca pentru mine din partea lui Dumnezeu si ma bucur sa o onorez.
 Imi adun puterile si merg mai departe desi povoara asteptarii ma apasa tot mai greu. De multe ori am murmurat si am cartit sub povoara ei ..... dar, nu m-a ajutat cu nimic, De fiecare data aud acele soapte blande care-mi spun:"...Inca putin, copilul Meu, numai putin a mai ramas!" atunci ma opintesc si merg mai departe pana cand urcusul e din nou prea greu pentru mine si atunci iar intreb plangand: "Doamne pana cand?" Raspunsul vine ca un susur bland: "Mai rabda, copilul Meu!" si-I simt glasul tremurat de plans. Imi ridic privirea spre cer si aud corul ingeresc cantand refrenul : "  Când îţi întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, şi nu ţi se umple faţa de ruşine. " Cu privirea ancorata in Dumnezeu inaintez putin cate putin, intarita de versetul minunat: "Pot totul in Cristos care ma intareste."
Imi curg lacrimii pe carare, dar nu le opraesc pentru ca stiu ca toate sunt adunate in burduful lui Dumnezeu. Cu privire incetosata de lacrimi ma avant in necunoscut dar incredintata ca la capatul drumului Il voi gasi pe domnul meu gata sa-mi ridice povoara si sa-mi transforme lacrimile in margaritare din comoara Lui.
ASTEAPTA este o porunca si pentru tine? Bucura-te ca ai fost ales sa mergi pe calea rabdarii, cale pe care a mers si Domnul nostru Isus, chiar daca este mai usoara, mai fara spini si bolovani.


Panvel Valeria

Niciun comentariu: