sâmbătă, 9 octombrie 2010

CUGETARI

Lacrima e doar un alt punct pus la sfarsitul unui alt capitol trist al vietii...

Dincolo de masca unui chip fericit,se ascunde un suflet imbracat in doliu...

Dumnezeu ne vrea inima intreaga,dar se multumeste si cu una zdrobita...

As dori sa am aripi sa zbor,doar pentru a nu calca in picioare ceea ce a creat Dumnezeu...

Dumnezeu e un intreg,iar noi doar fractia lui umila...

Tacerea e plansul lui Dumnezeu fara lacrimi...

Cuvintele..praful asternut peste tacere...

Singuratatea..suflet macinat ce isi asteapta sfarsitul...

Tacerea TA e alfabet gravat pe sufletul meu indurerat!!!

Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu?. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva. - Rainer Maria Rilke

Prietenii vin si pleaca, dar dusmanii raman si se acumuleaza.

Orice bata are doua capete. Depinde din care capat privesti...

Cuvantul "dragoste" este mireasma crinilor ce-o emana fiinta ta, este urma pasilor tai in viata mea, este lumina ce imi face zambetul stralucitor. Dragostea este puterea ce mi-o dai sa trec prin greutati, este caldura ce-o degaja privirea ta cad se opreste asupra mea. Deci te iubesc dragul meu!
by Naomi

Niciun comentariu: