duminică, 24 octombrie 2010

Duminica ziua recoltei spirituale




Cine isi mai aduce aminta de ziua recoltei? 

Era o zi in care agricultorii  isi aduceau in 
piata cea mai buna si bogata recolta din
acel an. Se degustau  orice produs expus iar preturile erau foarte mici ceea ce facea ca aleile pietei si zonelor special amenajate
sa fie un furnicar continuu de cumparatori. Zarva mare si bucurie pe fetele tuturor.
Ei, asa imi inchipui eu ca ar trebui sa arate ziua de Duminica in Adunarile noastre.
O zi a recoltei! O zi in care sa ne etalam tot ce am muncit pentru Domnul in cursul  saptamanii. Toata saptamana am cules roadele unei minti intelepte, am cules roadele iubirii si roada bucuriii, am scuturat pomul rabdarii culegandu-i roadele. Am sapat pamantul inimii sa scoatem pacea roditoare de fapte bune si ne-am bucurat de incercarea aducatoare de roade vrednice de pocainta. Poate am multumit pentru ele. dar acum trebuie sa ne adunam si sa aratam recunostinta Domnului impartasind aceasta cu ceilalti "agricultori"











Era o zi in care dospodarii isi aduceau in 
piata cea mai buna si bogata recolta din
acel an. Se dezgutau vinuri si orice produs
 expus iar preturile erau foarte mici ceea ce
facea ca aleile pietei si zonelor special amenajate
erau un furnicar continuu de cumparatori. Zarva mare
si bucurie pe fetele tuturor. Cam asta imi amintesc
eu in mare.
Ei asa imi inchipui eu ca ar trebui sa arate Adunarile
noastre de Duminica. O zi a recoltei! O zi in care sa
ne etalam tot ce am muncit noi pentru Domnul in cursul
saptamanii.

Niciun comentariu: