vineri, 15 octombrie 2010

La controlul periodic

Cine-i poate intelege si pe doctorii astia?!
Astazi am fost la control. Nu ma asteptam sa ma recunoasca dupa  fizionomie, dar speram ca dupa ce ma va consulta sa zica: "Pai cine esti tu, pentru ca pacienta mea avea diagnosticul asta si aici in analizele de azi nici urma de ele?!" E clar ca m-am inselat, m-a recunoscut totusi dupa diagnostic. Eu sunt fisa, da bine ati citit, sunt fisa. Citeste fisa si ma recunoaste, d'aia umblu asa finut cu ea cand o iau de la fisier si mi-o duc la cabinet. Ma uit urat la receptionera cand o apuca de-un colt si o expediaza pe etajera cu dosare. Doar sunt eu acolo, nu? Uf ce complicat.
"Domnisoara profesor doctor oncolog, va rog uitati-va la mine, sunt umana, nu sunt obiect, zambiti-mi, va rog. Nu simtiti cand ma consultati ca sunt vie? Nu ma mai plang ca stau la usa dv cel putin 5 ore ca m-am obisnuit, dar dati-mi si mie putina atentie, mie ca om nu ca dosar. Acolo este toata nenorocirea mea, toata suferinta si putrezimea mea, nu vreti sa ma cunoasteti pe mine cea care le infrunt toate? Nu vreti sa vedeti cat sunt de umana? Vreti sa ramaneti cu ideea ca v-ati luptat singura cu aceasta parsiva si nesuferita boala cand de fapt suntem doua? Rigiditatea si raceala dv nu ma ajuta deloc."
Daca as putea sa-i spun toate acestea, dar ......

Niciun comentariu: