duminică, 3 octombrie 2010

Astazi este sabatul, toti crestini adevarati sunt deja la inchinare, eu nu. Incerc sa scriu cateva randuri sa-mi depasesc frustrarea dar parca dejetele mi-s de lemn, mintea incetosata, limba de plumb. Asa vine oare sfarsitul? Alti se sperie de batranetea care este vestitoarea mortii sigure. Eu nu ma speriu de ea, nici nu o dispretuiesc pentru ca Biblia spune: Proverbele 16:31 Perii albi sunt o cunună de cinste, ea se găseşte pe calea neprihănirii. Iar apoi: Proverbele 20:29 Slava tinerilor este tăria, dar podoaba bătrânilor sunt perii albi.Ce ma sperie pe mine este departarea de Domnul si moartea spirituala. Ce este moartea spirituala? ... As vrea eu sa o pot defini in toata profunzimea ei, dar nu pot. Caut o biserica live ma simt si eu mai aproape de frati ..... nimic .....
Am sa-mi plec genunchii si am sa sfarsesc pocaindu-ma si iar pocaindu-ma. ....

Niciun comentariu: